Yhteydenotto terveyskeskukseen 24h

Loimaan terveyskeskus

Olet tekemässä sähköistä yhteydenottoa terveyskeskukseen. Annettuasi tarvittavat tiedot ammattilaisemme on Sinuun yhteydessä ja ohjaa Sinut sopivimman hoidon alkuun. Vastaamme yhteydenottoosi seuraavaan arkipäivään klo 16 mennessä.

Hoidon tarpeen arvioon kuuluu oikean hoitopaikan ja -tavan arvioinnin lisäksi vaivan kiireellisyyden arvio. Vaivastasi riippuen tuloksena voi olla omahoito-ohje, lääkärin tai hoitajan vastaanotto tai muu kulloinkin sopivin hoidon aloitus.

TÄRKEÄ! Jos asiasi on kiireellinen eli vaivasi on äkillinen ja voimakas, ota yhteyttä suoraan alueesi päivystykseen tai hätätapauksessa yleiseen hätänumeroon 112.

1 Valitse asiointisi aihe

Ohje: Täytä kaikki ylläolevat kentät ennen jatkamista.

Ohje: Siirry seuraavaan vaiheeseen.

2 Kosketa pääasiallisen vaivasi sijaintia

Valitse pääasiallisen vaivasi sijainti. Mikäli sinulla on useampia vaivoja, jonka vuoksi hakeudut hoitoon, ilmoitathan tästä myöhemmin kohdassa 5. Mikäli vaivallasi ei ole selkeää sijaintia (esim. kuume), paina "Ei selkeää sijaintia" -painiketta.

Ohje: Valitse vaivan sijainti ennen jatkamista.

Ohje: Siirry seuraavaan vaiheeseen.

3 Valitse oireet ja kuvaile niitä

Valitse sijaintiin liittyvät oireet ja kuvaile niitä. Jotta voit jatkaa ajanvarausta, vähintään yksi oire pitää olla valittu ja sille kirjoitettu kuvaus. Mikäli et löydä sopivaa oiretta, paina Muu oire -painiketta. Mikäli olet ilmoittanut oireeksi kivun, valitse kivun voimakkuus ohjeiden mukaisesti painamalla kipua vastaava numero.

Ohje: Valitse yksi tai useampi oire ja kirjoita niille kuvaukset ennen jatkamista.

Ohje: Siirry seuraavaan vaiheeseen.

3 Ota yhteys päivystykseen tai yleiseen hätänumeroon (112)

Kuvaamasi oireet saattavat viitata päivystyskäyntiä vaativaan vaivaan. Tarkemman arvion tekemiseksi ota yhteyttä suoraan alueesi päivystykseen

Arkipäivisin klo 8–15 puh. 02 761 2020

Arkipäivisin klo 15.00-22.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 8-22 puh. 02 313 8800

Tai hätätapauksessa yleiseen hätänumeroon 112.

Katso ohjeet yhteydenottoon Loimaan terveyskeskuksen www-sivuilta:
http://www.loimaa.fi/terveyspalvelut

Tälle lomakkeelle syöttämiäsi tietoja ei tallenneta, eikä niitä lähetetä hoitohenkilökunnalle.

4 Aiempi hoito



Ohje: Täytä kaikki ylläolevat kentät ennen jatkamista.

Ohje: Siirry seuraavaan vaiheeseen.

5 Muut ajankohtaiset vaivasi


Ohje: Täytä kenttä tai paina ohita ennen jatkamista.

Ohje: Siirry seuraavaan vaiheeseen.

2


Ohje: Täytä kaikki ylläolevat kentät ennen jatkamista.

Ohje: Siirry seuraavaan vaiheeseen.

3 Anna henkilötietosi

Syötä henkilötietosi asiointia varten. Kaikki kentät tulee olla täytetty ja valittu voidaksesi jatkaa. Varmistathan, että yhteystietosi ovat oikein ja voit vastaanottaa tekstiviestejä laitteeseen, jonka puhelinnumeron olet syöttänyt.

Asiakkaan tiedot






Minuun saa olla yhteydessä:





Ohje: Täytä kaikki ylläolevat kentät ennen jatkamista.

Ohje: Siirry seuraavaan vaiheeseen.

6 Ota yhteys päivystykseen tai yleiseen hätänumeroon (112)

Kuvaamasi oireet saattavat viitata päivystyskäyntiä vaativaan vaivaan. Tarkemman arvion tekemiseksi ota yhteyttä suoraan alueesi päivystykseen

Arkipäivisin klo 8–15 puh. 02 761 2020

Arkipäivisin klo 15.00-22.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 8-22 puh. 02 313 8800

Tai hätätapauksessa yleiseen hätänumeroon 112.

Katso ohjeet yhteydenottoon Loimaan terveyskeskuksen www-sivuilta:
http://www.loimaa.fi/terveyspalvelut

Tälle lomakkeelle syöttämiäsi tietoja ei tallenneta, eikä niitä lähetetä hoitohenkilökunnalle.

4 Lähetä lomake

Valitse seuraavan 3 viikon ajalta ne ajankohdat, jolloin et pääse vastaanotolle. Tämä helpottaa Sinulle sopivan vastaanottoajan löytämistä

Vaihtoehtoisesti voit kirjoittaa alla mitkä ajat eivät sovi Sinulle.

Kun painat “Lähetä“, lomake lähetetään alueesi hoitohenkilökunnalle. Vastaamme yhteydenottoosi seuraavaan arkipäivään klo 16 mennessä. Saat sähköpostiisi automaattisen varmistusviestin, kun ajanvarauspyyntösi on välitetty perille. Kiitos ja palaamisiin!